Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim pelvis kemiği ağrısından yürüyemiyorum bile otururken uzanırken dahi çok ağrı oluyor. Böyle bir durum yaşayan var mı. Önerileriniz nedir ne yapmalıyım. Doktora sordum bebeğin baskısından kaynaklı olabilir dedi. Randevum 19 Ağustos. Acile gittim rahîm kontrol edildi açıklık yok erken doğum riski yok dediler. Bebeğin kalp atışları normal dedi. Serum takıp yolladılar. Ağrının şiddetine dayanamıyorum.🥹