2 doğum yaptım çok şükür 7.5 aylık bı çocuğum var başka da çocuk düşünmüyoruz. Şimdi kızacaksınız belkı bızler hayal ederken sen ıstemıyorsun dıye ama 1 sene silik bıle görmek ıcın ne tadavıler gördüm ne testler yaptım sonra kızım doğdu çok şükür ama artık çocuk meselesinden çok uzagım ben kapatmıştım bu konuyu. Neyse 10 gün önce prez kazasında uğradık 1 saat ıcınde ertesi gün hapı kullandım doğumdan sonra hıc regl olmadım doktorumun onayıyla hemen spıral taktırdım.
İlişki üzerinden on gün geçti bugün aklıma düştü dedim ki bir test yapayım yaptığım teste ilk 10 dakika içerisinde gri bir siliklik çıktı uzun zamandan beri de test bekliyor hala o grılık duruyor ama renginde pembeleşme morluk vs yok yanlış pozitif verdiğini düşünüyorum freely test.
Ben istemediğim için üç tane daha test yaptım farklı markalardan ilk yarım saate hiçbir şey çıkmadı hala da bir şey yok sadece çizgi yer yapmış derler ya o şekilde yeri belli beyaz renkte yani çok çok zorlarsam özellikle dikkat etmek istersem hafif bir grilik görüyorum onu da 1 saat sonrasında görmeye başladım 1 saat öncesine kadar hiçbir şey yoktu. Sizce hamile değilim diyor değil mi vallahi istemiyorum Rabbim isteyene nasip etsin
En üstteki hemen çıkan o testten sonra üç tane daha yaptım bu şekilde ilk 1 saat hiçbir şey yok sonrasında hafif bir grilik var

Kan vermeyı düşündüm ama eşimle bozuşuyoruz şu an sen istemiyorsun ne oldu sana falan gibisinden geçen sene kendini paralıyordun diye bir sürtüşme yaşıyoruz sürekli