Balbebek Anneler yaz bebişleri olarak kac aylık nasıl kıyafetler aldınız(kısa kol mu uzun kol mu şort mu)
Deletedmom133 Balbebek bende uzun kısa karışık aldım çocuğu çok giydirmemek lazım vücut ıssıs 25 dereve kalmadı büyüklerimiz giydirin giydirin derler ama siz dinlemeyin kimseyi 😊
ikinciprensimgeliyor Benim dogum haziran sonu temmuz basi ama brn cok da kisa almadim en azından 0-3 ay olanlari.ne kadar sicak olsa da hava, yeni dogdugu için usucek oyuzden oyle aldım.3-6 ayliklar yarim kol ve patiksiz alt falan aldim
Balbebek ikinciprensimgeliyor benımde aynı zamana denk gelıyor hayırlısıyla 🥰 daha koyafet alışverişi yapmadım kımı kısa kol çıtçıtlı badi yeterli olur diyo kımı uzun dıyo bnde sasırdım
ikinciprensimgeliyor Ilk 40 gun zaten cocuk usuyebilir yeni dogdugu icin.oyuzden ben ince citcitli badi aldim 4-5 tane.uzun kol gerisi hep kisa kol.Benim ilk oglumdan da kalanlar vardi.onlari da kullanicam kismetse.hastane cikisi 10 lu almadim 5 li aldim haziran temmuz olduğu icin.cok giydirmeye gerek olmadigini dusundum kat kat cunku