Sarfaraz_17 yaaa rabbim gönlünüze göre versin inşAllah 🤲😍 benimde ikiz kızlarım var daha bir tahminde bulunmadi doktor ama ikili tarama sonucumu da alıp özele gitmeyi düşünüyorum baklm ne diyecek heycanla bekliyorum 😄😄 yani lik ikiz gebeliğe göre çok şükür daha iyi gidiyor ilk gebeligim çok zor ve aşırı kusmali olmuştu bunda iyim elhamdülillah sonuna kadar iyi olalım insAllah 🤲