visnelicheescake denizceylann ikiz gebelik HCG den belli olmaz onu USG den anlayabilirler ve ben bir aylık gebeyken kan değerin 3643′dü🥰
Asyaalin denizceylann yani 5 haftalık hamilesiniz sanırım bende 5 haftalıkken öğrenmiştim zaten beta 700 dü ikiz değil zaten ikizde betadan anlaşılmıyor
denizceylann visnelicheescake yani ben kaç haftalık hamileyim yani doktor bana 1 aylıksın dedi hamilesin dedi
visnelicheescake denizceylann öyleyse oylesindir kuzum HCG ile haftalık hesaplanmaz son adet tarihine göre hesaplanır 🥰
askn1 denizceylann merhaba profılınıze baktım da ilk kan verdiğinizde çıkmamış sanırım bi kaç gün sonra çıkmış doğru mu ilk kan değeriniz nedir acaba ?
Selim_Alparslan denizceylann son adet tarihinize göre kac haftalik gebe olduğunuzu hesaplayabilirsiniz. İkiz gebelik USG de belli olur. Hayirli olsun🌸
Deletedmom_182 denizceylann dur sakin aciliyeti ne kızar gibi cevap verin demişsin😅 Kandan belli olmaz ikiz gebelik. Ultrasonda. Bazen ilerleyen haftalarda.
papatyakokulugece denizceylann tek bir aya göre normal değer ben 5 haftalıkken 2 bin 61 di tekti herkesin değeri farkli ilerler bu arada
3boysmom denizceylann öncelikle hayırlı olsun. evet malesef beta ile pek anlaşılmıyor en iyi hafta tahminini doktor söyler🙏 benim betam cok cok düşüktü ama ikizlermiş meğerse. pek betaya bağlı değilmiş💓
3boysmom papatyakokulugece olabilir belkide anlaşılıyordur pek sanmıyorum belkide şansa söyledi ve tuttu, çünkü benimle aynı anda kuzenim hamile kaldı betası binlerdeyken benimki 30 falandı. onun tek çocuk benimkiler ikiz. anlaşılsa ona ikiz derdim kendime tek ama tam dersi oldu😂😂
papatyakokulugece 3boysmom belki bilemem 🤷♀️ belki dediğin gibi tesadüf belki doğru ama herkesin değeri aynı ilerlemiyor hayırlısı olsun