Herkese merhaba bugün tam 38 haftalık olduk sabah uyandığımdan bu yana bacak bel ağrısı yaşıyorum bazen geçiyor gibi ama genel olarak devam ediyor öğleden sonra bir iki saat uyudum uyandım ağrı devam ediyordu şimdi hala bacak yoğun bele vuran ağrım var ilk gebeliğim asla anlamıyorum neyin ne olduğunu 3-4 gündür ishalim başka hiçbir belirti yok tecrübeli olanlar bir yorum yapabilir mi bebeğimin hareketleri iyi