Kızlar bugün 6+0 ve kontrolüm vardı. Doktorum kese etrafında kanama alanı gördü ve 8 gün öncede görmüştü. Vajinal progestan başlamıştı geçen hafta günde 1 kez. Bugün kontrolde günde 2 kez e çıkardı. Daha önce böyle sorunlar yaşayan oldu mu ? Bebek 4.72 mm şeklinde görülüyor ve kalp atışınıda duyduk bugün. İçimde bir sıkıntı var acaba riskli mi diye düşünüyorum. Risk her zaman mevcut tabiki ama yine de kuşku duyuyorum