Kızlar 38+ yım. Eşim mesleği nedeniyle 10 saatlik uzaklıkta. Doğum esnasında ve hemen sonrasında yanımda bulunmak istiyor ki, bende onu yanımda istiyorum. İzin kısıtlı olduğu için doğum yaklaşırken çağırmak istiyorum. Bu yüzden doğum yapmışlar ya da yapacaklar doğumun öncedem verdiği belirtiler nelerdir? Bu konuda bilgilerinize talibim