kayrasu iştahım normal. Kusmuyorum ama sabahları bulantı uykudan uyandırıyor. Karnım ağrıyor biraz. Sanki ben burdayim der gbi ara ara yokluyor. Şimdilik her şey yolunda 🥰
Siz de çok yorulmamaya çalışın uzanın ayaklarnızı yüksekte tutarak dinlenin. Bide üşütmeyin.