aanne_1998 bebeklerim şuan 23günlük hala küvezdeler boru ile besleme yapılıyor, emme refleksi kazandırmaya çalışıyorlar ama hala boru ile besleniyor biberonu çok az veriyorlar. Daha hiç ten tene temas edemedik. Sadece ellerine ayaklarıma dokuna biliyorum kucagıma alamadım küvezde diye çok saçma.. nefes almalarında bi sıkıntı kalmadı çok şükür. Kiloları da 2kg geçti. Hala niye tutuyorlar bilmiyorum. Sabrım tükeniyor git gide. Rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin