ylnydgd faydası yok olur mu hiç. Daha en baştasınız önünüzde çok zaman var bence geç kalmadan deneyin ve gözünüzde büyütmeyin bırakmayı ben 15 yıllık tiryakiyim günde 1,5 oaket sigara içen bi insanım ben yaptıysam herkes yapar. Malesef sigara zehir ve bebek için yapabilecrğimiz en kötü şeylerden biri diye düşünüyorum