Guzellikk doktorum sabahları 1 çay kaşığı zeytinyağı vermemi söylemişti. Probiyotikten cok daha işe yaradı direkt yapmıstı. Aynı sekilde popo deliğinede sürebilirsin demişti. Ben biberonla verdiğim için süte katıp vermiştim. Şuan 2 aylık hala yapamadığında veriyorum çok işe yarıyor