Ben ilk dogumumda kendime cok inaniyordum o kadar kadin dogurmus ben neden yapamiyim diye hep cesaretlendirdim kendimi. Saatlerce adet sancısı gibi aci cektim Ama acilmam 4 cm falan olana kadar oyle bi sanci gelmeye basladi ki sanci geldigi an yere yatip bagiriyordum artik kurtarin beni diye en sonunda dayanamayip esime dedim ben sezeryan olicam. Oda aciyi sen cekiyoraun sen bilirsin dedi ozeldeki doktoruma gittik dedi seni prenses dogum yaptirabiliriz istersen diyince direk kabul ettim. İyikide oyle olmus. Ben bidaha normal doguma cesaret edemedim. Ama yapanlara hayranim yani seyit onbasi gibi gorunurler gozumde o kadar aciya dayanmak hic kolay bisi degil . Sezeryan yapanlara da masalah diyorum cunki oda cok zor . Allah tum hamilelere cok kolay ve saglikli bi dogum nasip etsin🤲