Ben kullanıyordum kramplarım için vermişti doktorum yatmadan 1 saat önce içmemi önermişti kramplarım yüksek oranda gitmişti ama bende aşırı uyku yaptığı için bıraktım ertesi gün öğlene kadar kalkamıyordum o derece sersemletiyordu meğerse kaslarımı gevşettiği içinmiş :))