Banada yardımcı olur musunuz benim bir kaç gündür silikti sabah yaptım çok çok az belli oluyordu uykulu yapamadım diye düşündüm ikinciyi tekrarladım bu kez bir tık daha belirgindi dün dokto iki yumurta çok güzel olgunlaşmış dedi yumurtlama olmuşmu acaba geçmi kaldım ben