selinkubrasener Kızlar ilk haftalarımdayım sağ kasık ağrısı normal mi böyle sanki bileğin burkulurda ağrır ya aynı onun gibi
Anneoldum2 selinkubrasener benimde ağrıyordu başlarda birazda acıyordu eğilirken kalkarken 1 gün kaldı kızıma kavuşmaya 🙏🏻
visnelicheescake selinkubrasener Gayet normal canım rahim buyuyir bebek tutunuyor yerleşiyor bu dönemlerde olur ben kızımda hamile iken de oluyordu bunda da var şuan mesela sağ kasığım ağrıyor 6+2 olacağım 00:00′da 🥰
selinkubrasener Deletedmom_8793 bilek ağrısı gibi aşkım bilek ağrısı değil kasığım öyle ağrıyo bilmiyorum ya acile gidip gitmemekts kararsızım
selinkubrasener Anneoldum2 yaaa sağlıkla gelsin inşallah peki doktorunuz bu ağrıyla ilgili ne dedi sizin de mi sağ taraftı şuan ağrıyor korktuğum için uyuyamıyorum birazda ağrısından uyuyamıyorum
Deletedmom_8793 selinkubrasener benim kızımda da kasık ağrılarım çok olurdu şuan da normal diye nitelendiriyorum o yüzden
Anneoldum2 selinkubrasener çok şiddetli ağrımamamıştı yerleşiyordur filan diye ağrıdığını düşünmüştüm hiç söylemedim doktora 1 hafta yada 2 hafta sürmüştür en fazla sağ taraftı evet ilk gebelikte olmamıştı oğlumda yazanlarda genelde kız gebeliklerinde ağrı hissetmiş belki sizinde kızınız olacak 😊
visnelicheescake selinkubrasener yani böyle aman aman bir ağrı değildi oluyordu ama böyle doktorluk bir ağrı değildi
Deletedmom_8793 selinkubrasener bazen bıçak saplanır gibi sanki her an adet olacağım bazen de sızı şeklinde
Esmasin Bende ilk haftalarda çok ağrı yaşadım hep korktum Birşey mi var diye hep acile giderdim ağrı kesici serum yaptırırdım. Ama çok normal canım ilk haftalarda bu kasık Ağrıları sonra geçiyor zaten kanama olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum bana