buseb95 Selam kızlar 30+2 yiz iki üç gündür sağ kasıkta sancı var doktor baktı bebiş iyi hareketleri de güzel batın ultrasonunda gaz görüldü asla geçmiyor, metstil çiğneme tableti verdiler ama ağrı kıvrandırıyor ne önerirsiniz 🥲🥲🥲
Pink29 buseb95 merhaba.nasıl bjr ağrıydı acaba Bn de yaşıyorum da 33.hafta anlamıyorum ılk gebelık olduğu ıcın sancı mı degıl mı