Sema5844 yani şöyle benim kızlarım emiyordu. Sütümde boldu elhamdulillah 🫠 ama 2.gece hemşiremiz birinin kan şekerinin düştüğünü şırınga ile çok az mama vereceğini söyledi. Vermeyin demedim, tabiki öyle olması gerekiyorsa öyle olsun dedim. Verdiler sonra tekrar emzirttiler bir süre sonra tabi hemen üstüne değil. Sonrada bir daha mama vermediler.
Zorla mama veren mi varmış 🧐
Annenin sütü yoksa, yada şekeri düşüyorsa bebeğin, ememiyorsa vs tabi verilir ama diğer türlü zorla niye versinler kız😵💫