herseyguzelolacak6 canım hangi yumuntanın rezervi düşük acaba doktor muayene ettiğinde benim sol yumurtamın rezervinin düşük olduğunu söyledi sağ yumurtalığımda kist olmuş 3,5 cm folik asit , d vitamini ve
B vitamini iğne yazdı bi daha ki reglnde gel dedi amh sonucum çıktıktan sonra aradılar 1,5 değer olduğunu ve astajin diye bir takviyeyi başlamamı belirttiler. Yumurtlama günümden 4 gün geçti önce sağ kasığım ağrıdı sonra gögüs hassasiyeti başladı bazı saatlerde göğüslerime dokunamıyorum bile