Kızlar iyi akşamlar, 3 ay 20 günlük bebeğim var anne sütü ile besliyorum ama yeterli gelmiyor bugün mama vericem. Nasıl yapıcam suyu tencerede kaynatsam olurmu? Kaynattıkdan sonra ne kadar süre dışarda kalabilir mesela sabah 7-8 gibi süt vericem oğluma şimdi kaynatsam olurmu hiç bilmiyorum ya yardımcı olur musunuz