Pink29 Esay01 merhaba ben de zayıf hamıle kaldım kılo bende de kalsın ıstıyorum neden hepsı gıttı şu an moralım bozuldu herkes gıdıyor kılolar Dıyo
sidibal Pink29 10+5 inşallah 2. Trimester da iştahım açılır şu an ne yesem çıkarıcam korkusuyla yiyemiyorum
Pink29 sidibal evet tiksintiyi gideriyor acıktırıyor bende zahter yoktu kekık vardı onu kaynatıp ıctım ama zahter alacağım o daha ıyı gelıyor mıdeye bır de zencefıllı gazoz bulantıyı alıyor Beyoğlu marka zıncır marketlerde var