Oznur_umay67 Kızlar merhaba. 27 haftalık hamileyim. Bebeğim bugün hiç hareket etmedi. Ne yapsam tık yok. Cuma günü muayene olacağım. Bu kız beni deli edecek. Normal mi bu durum.
asli0101 Oznur_umay67 günde 10 hareket saymazsanız sıkıntı beni doktorum öyle uyarmıştı bir doktora gidin derim
EbraR_6 Oznur_umay67 bende de 2 3 kere olmuştu bol bol kuran oku ben öyle yaptım çok şükür hissettim benim kızda öyleydi krize sokardı beni zilli
Elilar2225 Oznur_umay67 acaba çok hareketli mi oldunuz bu gün? Belki de hareket etti ama siz hissetmediniz ayakta filan olduğunuzda
Oznur_umay67 Elilar2225 evet bugün ayaktaydım işlerim vardı. Onları yaptım evde. Yine aralarda oturdum ama hissetmedim. Şimdi de dinleniyorum. Böyle olunca tedirgin oldum
Oznur_umay67 EbraR_6 tavsiyenizi dikkate alacağım. Bu kız bebekler neden böyle. Bir gün iyi bir gün tık yok 🌸🥹