Seelinimo ayyyyy 6 yıl önce kızımda hamileyken o durumu çok yaşadım ama kafayı yiyecektim bebek içeride nöbet mi geçiriyor diye kafayı yiyecektim 😂 derdimi kimseye anlatamadım internetten bakardım salak saçma şeyler ay bina gözüme o yaşadıklarım geldi. Hiç korkmayın hamdolsun aylarca titredi ama sağlıklı dünya tatlısı bir kızım var okula başlayacak bu sene