ilifka Kızlar sekiz haftalık gebeyim ve durmadan öksürüyorum hasta oldum sizce bebeğe bir şey olur mu sanki rahimim.kasiliuir
hoalslal ilifka kadın doğum uzmanınıza görünün lütfen. Ben 17haftalıkken bronşit olmuştum. Kadın doğum göğüse yönlendirdi. Göğüs doktoru öksürüğü kesmemiz gerekiyor bebeği strese sokan bişey demişti.