happymomdayss ben 2 kez özelde yaptırdım görünürde tek problem eşimin morfoloji değeri 1 başka ek bir sorunumuz yok şükür ama yinede olumsuz oldu bizim herhangi bir sorun varsa bence 3 4 ay takviye kullanılıp yumurta ve sperm kalitelendirilmeli ondan sonra yapılmalı aşılama diğer türlü zaten tutma ihtimali çok düşük diyorlar