senaaaaaaaaaa Dtdentist yanıtsız bırakmak istemediğim için yazıyorum. Benim bi arkadaşım riskli gebelik olduğu için tercih etmişti ebru hanımı ve çok memnun kaldı. Planlı sezaryen olmuştu