Zee34 benim de ilki ölü doğum ikincisi kızım oldu 3 yaşında şuan ondan sonra 5 tane daha düşüğüm oldu şuan tekrar hamileyim tehlikem var ama umarım sağ Salim kavuşurum demek istediğim herkeste farklı oluyor canım sen üzülme inşallah hemen tekrar kalırsın hamile be sağ Salim kavuşursun bebeğine asla umudunu kaybetme 🌸🙏