@Powerpuff23 gözünü korkutmak istemem ama benim gebeliğimin 3. Ayından itibaren var ve magnezyum kullansam da hala devam eden beni ağlatarak uyandıran ve günü topal geçirmeme neden olan kramplarım var. Benim annem ve ablalarım da çok sıkıntı çekmiş bu durumdan gebeliklerinde, benim biraz genetik de etkiliyor ekstra bence. Maden sodası içmeye çalış günlük, ve yürüyüş yapmaya özen göster. Hareketsiz kaldıkça sanki daha çok kramp giriyor gibi hissediyorum ben.