Merhaba 35+3 oldum iki gündür sanki hareket etmiyor gibi geliyor uzanıyorum tatlı seyelr yiyorum, soğuk su içiyorum vs ama geçen haftaki gibi sert tekmeleri yok çok dikkatli şekilde kendimi dinleyince çok yavaş hareket ettiğini hissediyorum ve o yavaş hareketleri de kasığımda hissediyorum Bu normal bir durum mu yaşayanlar var mı acaba haftasi büyüdükçe alan sınırlanıyor o yüzden mi öyle oldu. Normalde sert hareket ederdi güçlü tekmeleri vardı iki gündür nedense ya ben hissediyorum psikolojik olarak taktığım için yada gerçekten hareketleri yavaşladı 😢