birmayismasali Kızlar bugün tam 15 haftalık olduk. İlk gebeliğim ama hala bir şey hissetmedim ya normal mi
tahamommy birmayismasali çok normal daha erken bencede 🥹 herkes 20. Hafta dediği için ben pek beklentiye girmemiştim ama 18. Haftada bi akşam yatarken pıt pıt diye hissetmiştim çok sevinmiştim 🥹 ama 24. Haftaya kadar normal diyorlar
prenses34_ birmayismasali telaş yapma cnm çok normal ilk gebelikler geç hissedilir az daha sabret az kalmış 🌸
Deletedmom_182 birmayismasali Bu konu hergün illa açılıyor 🤣 18’den önce çok mümkün değil. Bem 19 oluyorum hala hissetmedim 22-24’e kadar yolu bile olabilir
Peye Benim 3. Gebeliğim çok küçük bir kıpırtı hissettim. 15. Haftamdayım ilk gebelik için hissetmek çok erken bu haftada
nisaysee birmayismasali Ben 22-23 gibi hissetmiştim anca ilk gebelikte çokta erken hissedilmez ki zaten