annevebebek 11+1 haftalıkken kontrolümüz vardı doktor yüksek ihtimalle erkek olacak gibi ama yine de biraz daha bekleyelim dedi. Sizce tahmin için erken değil mi değişebilir mi sonraki haftalar
Sarfaraz_17 annevebebek bazı bebekler kendisini erken gösteriyor onun için büyük ihtimalle erkek olabilir