Kızlar selam kusura bakmayın böyle bir şey sormak zorunda kaldım dünden önceki gece eşimle birlikte olduk sabahına böyle reglin sonunda kahverengimsi akıntı olur ya öyle bir şey geldi doktora gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi ama hâlâ devam ediyor kahverengimsi akıntı gibi bir şey sizlerin başına geldi mi hiç böyle bir şey progestan verdi bugün bebek 6+6 umarım bir sorun yoktur.