Herkese merhaba. Tüm annelerin kolaylıkla ve sağlıkla yavrusuna kavuşmasını diliyorum ilk önce 🙏🏻
Benim hikayem, 38+0 olduğum gece baya takıldım eşime, ben bu gece doğuracağım, suyum geldi diye seni kaldıracağım diye🥳 Gece saat 2 de duş aldım hatta alırken daha gelme anneannen gelmedi abini bırakacağımız kimse yok diye kızımla konuştum🥹
2 buçukta yattım ve sabah 4 de altıma kaçırıyorum diye uyandım. Elimle tuttum ki WC ye yetişeyim diye fakat olayın çişle alakası olmadığını anlayınca dedim ki nasıl yaniiii😂 Eşimi uyandırdım, tekrar duş aldım, hazırlandım derken saat 7 oldu ve benim sancılarım 5 dakika da bir gelmeye başladı aniden 🥹 7.40 da evden çıkıp oğlumu arkadaşıma emanet edip 8 de yola koyulduk hastane için. Hastane 40 dakika falan ama biz 20 dakika ya vardık. doğumhaneye girdim, açıklık bakıldı, tam dı. 10 cm. Apar topar çatala çıktım, 1 ıkınmada geldi birtanecik kızım, cennetim 🥹❤️ Beni arabada biraz bunalttı sancı, bir kere de doğumhanede, bir de çatalda. Darısı bekleyen tüm hamişlere 🙏🏻🥳🥰