İlla kendi doğumunuz değil, akrabanız eşiniz dostunuz varsa o da olur kızlar 👯
+
.
İkiz gebe olan arkadaşım 36. Haftada doğum yaptı
Benim ikiz gebe arkadaşım 35+4’de doğurmuş. Bende 38’i görmeyi umut ediyorum inşallah 🙏🏻