danla2711 ozge0mom ben canped kullandım doğum öncesi suyum geldiği zaman hastaneye giderken ve doğuma kadar hep canped kullandım hiç sızdırma vs olmadı doğum yapınca ve eve geldikten 1 hafta sonrasına kadar hep canped kullandım ben doğum önceside kullandığım halde 2 paket yetti gayet memnun kaldım 🥰
Ozgekiz ozge0mom Canped ne zamandır piyasada bilmiyorum ama depend olamayınca hastane çantası hazırlanmış sayilmiyordu iki sene önce 😄 şaka bir yana, depend kullanmıştım, bu gebeliğimde de inşallah çanta hazırlama haftasına geleyim, depend alırım 🥰
momkrm19 ozge0mom ilk sezeryanımda depend ile çok rahat ettim ilk 10 gün falan kullandım. Bu aralar hastanelerde terletiyor diye depend yasak diyorlarmış falan diye yorumlar görüyorum inşallah öyle olmaz ya ben çok memnundum 😁
Baklavaseverim momkrm19 Ben bel kısmından ayırmıştım sadece düşük bel külot gibi yapıp giymiştim öyle yaparsanız terletmez kimse de bir şey demez bana kimse bir şey dememişti 27 Martta 🤣🤣🤣
Baklavaseverim ozge0mom ikiside iyi ama depend daha ince daha hafif canped çok kalın ben dependi normal reglimde de kullanıyorum çok oluyorum lohusayken adetim kadar kanamam olmadı düşünün canped de bunalıyorum çok kalın depende göre eğer rahat hafif olsun derseniz depend ikiside sızdırmıyor bedeninizi alırsanız dikkat edin büyük beden almayın 80 kg ile L giydim ama belim ince bel ölçüsü yazıyor paketlerin üstünde