ozge0mom İlk doğumumda depend kullandım rahattı sızma tasma vs olmadı. Doğumdan sonra adet dönemlerimde yoğun olduğu için canped kilot bez almıştım bana göre canped daha geniş ve daha rahat gelmişti kilolu olduğum için olabilir. Şimdi ikinci dogumumu yapacağım yine canped ve depend koydum elimde olanları iksii de güzel ama ben canpedi bir tık daha fazla sevdim sanki