Sarfaraz_17 Evet anneler bir tansiyon hastasıyım yüksek tansiyon hastası ve sorum sizlere tansiyon holter nasıl takılır ve nedir Bir bilgisi olan var mı
ozlem_2727 Sarfaraz_17 normal tansiyon aleti gibi bişey takıyorlar aslında kolunuza çanta gibi de taşıyorsunuz belli aralıklarla ölçüyo 24 saat kalıyo ve ortalama tansiyonunuz kaç ona bakılmış oluyo ona göre ilaç başlanıyo
nisaysee Koluna bi tansiyon aleti takıyolar 24 saat boyunca ayarlanıyor o kendi kendine ölçüp kaydediyo