Yagmurtekinn Dddileeekkk71 normal zamanda veya gebelikte sık sık yememek şartıyla ve özellikle pişirip yenildiği zaman bir problem olmaz afiyet olsun. Bende salam aşığı bir insanım ama bağırsaklarımda polip çıktıktan sonra 2 sene içerisinde sadece 2 kere yedim onu da pişirip yedim.
Hashasim2020 Bir şey olmaz canım her gün 1 paket yemedikten sonra ♥️ ben de çok canım çekerse az biraz yiyorum yani