Evet arkadaşlar çoktan bu platformdayım ama yeni kayıt oldum 3 gebeliğim iki kızım var bir tanesi 3′e girecek bir tanesi 14 aylık ben de 14 haftalık hamileyim buradan soracak olan annelere şimdiden söyleyeyim ki istenmeyen ve korunmamıza rağmen olan bir gebelikti 13 haftada benim 2 kızımı bilen devlet doktoruna gittim hastanesine yani o benim ikinci kızımı tahmin etmişti kız demişti 13 haftada ve gerçekten de kızım oldu tekrardan geçen gün hastaneye gittiğimde aynı şekilde erkek bebek olarak gördüğü söyledi sizce erkek olan bir bebek kolay kolay değişir mi bende az çok ultrasonlardan anlayan biri olarak erkek bebek olarak gördüm sizce değişme ihtimali var mı