dide86 Evde test yapıp pozitif çıkınca kendi doktorumun özel muayenesinden yakın zamana randevu alamadığımdan devamlı gittim acıbademde kadın doğuma görünmek istedim sonra kendi doktoruma gectım. Kendi doktorum olmasaydı acıbademe kesin devam ederdim.