Parinas Bumah evet normal oldular. ilki erkek ikinci kızdı bu da erkek. Bende de öyle oldu ama bu bebeğim iri gittiği için doktor doğumu erken başlatacak. Hayırlısı tabi
Parinas Aysecan0335 hem kokuyor hem büyük bi hap yutması zor. Pregnom Max kullanıyorum bende o kayıp gidiyor kokmuyor da