Bir süredir ağrı hissediyorum yoğun bi şekilde .bazen bıçak batması gibi. Bugun doktora gittim. Ayaklarını aşağıya doğru yaslamış. Zaten tekme attığında genital bölgem ağrıyordu . Ondandır dedi. Varmı bu durumu yaşayan. Ama çok hareketli sanki ayakları da yer değiştirdi gibi geliyor bana.