37+4 haftalık gebeyim ama bebek 2 hafta önden gidiyor 40’a yakın makat gelişli ve doktorum artık dönmeyeceğini sezaryen olmam gerektiğini söyleyip gün verdi korkuyorum hep normal doğum istiyordum 10 gün sonra sezaryen olacağım bebek o zamana kadar dönmez değil mi? 😩