Bende de aynı durum var ve iğne batması gibi batıyor sürekli. Baskı yapıyor. Bilmiyorum nedendir kontrolüm de pazartesi günü. İki üç gündür böyleyim acile de gitmek istemedim alttan muayene ediyorlar sürekli 😬 umarım bir sıkıntı yoktur
Bir yudum su içsem tuvalete gidiyorum. Yatarken de iğnelenme oluyor.