Gecikmeli de olsa bana da hikayemi anlatmak nasip oldu🥹
İlk hamileliğim ve bebişim bir türlü gelmek bilmedi. Doktorum 37. Ve 38. Haftada çatı muayenesi yaparak vajinal doğum için uygun olduğumu ve 40. Haftaya kadar bekleyeceğini söyledi. 39+5 günlükken çatı muayenesinde doktorum fazlaca uyardı doğumun başlaması için. Öyle de oldu o gece ve ertesi gün regl ağrıları gibi ağrım olmaya başladı ve nişan benzeri akıntılar oldu. 12 temmuz öğle saatlerinde akıntı arttı ve kasılmalar çoğaldı. Saat 15.00 gibi hastaneye gittik. Nst bağlandı ve sancıların düzenli olarak geldiği ve doğumun başladığını söylendi. Yatış yaptık vebu gece ya da yarın sabaha doğacağı söylendi. Saat 21.00 civarında artık ağrılar artmış, sancılar daha da sıklaşmıştı. Yine de dayanılmayacak şekilde değildi. Epidural konusunda bilgilendirildim ve almaya karar verdim. Epidural takıldıktan sonrası su gibi geçti gitti zaten. Yattığım yerde açıklık hızla ilerledi yarım saatte bir kontrol etti ebemiz ve 7 cm olduğunda suyu patlattı. 00.00 civarında 9 cm olmuştu. Biraz bebeğin inmesini bekleyeceğiz dedi ebemiz ve 00.40 gibi doğumhaneye geçtik. 00.55te kızım kucağımdaydı🥹13 temmuz 00.55🩷 Tam 40 haftalık doğdu🥲 Korkmamak ve endişelenmemek için öncesinde hiçbir doğum şekline bakmadım, incelemedim burada pozitif hikayeleri okudum ve aynısını diledim. Çok şükür ki öyle oldu. Eğer şansınız varsa epidural mükemmel rahatlık🌸 Allah herkese en güzellerini nasip etsin 🧿