Merhaba kızlar haziranda sprial taktırdım son adet tarihim 13 temmuz ve bu ay adetıme bir gün var diyo ama belirti hiçbişi yok dün gebelik testi yaptım negatif çıktı bugun erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce hamile miyim kızlar yoksa adet görecek miyim şaşırdım kaldım