Kızlar peçete koydum ıslandı ic çamaşırimda islanmisti Pet koydum o da hafif nemli bir kere daha olmuştu bir hafta önce bi daha olmamıştı şimdi alt tarafımda baskı çok ağrı var bazıların böyle oluyormuş suyum az az gelir diye korkuyorum suyun da azalmış demişti doktorum dün