Halime34 24 haftalık hamileyim. Daha önce bebeğim çok hareketliydi ama ikindir sanki azalma var hareket var ama ilk zamanlarda ki gibi hissetmiyorum 1 hafta önce kontorulm vardı hersey yolundaydı 2 gündür böyle olunca endişelendim böyle olan var öo
EsmanurTorun Halime34 o haftalarda değişiklik gösteriyor bazen çok hissediliyor bazen çok az . Az da olsa hareket ediyorsa çok endişelenmeyin hiç hareket etmezse sorun olur tabikide ve içiniz rahat etmezse doktora görünün
Nazo77 Halime34 Valla ben gebeliğimde çok hareket hissetmedim oğlumun eşi ön duvardaydı öyle olunca yastık görevi yapıyormuş eş darbeleri hissettirmiyormuş sadece birkez vurdu uzanmıştım deprem oldu sandım hahah
Miniginannesiiii1111 Halime34 o haftalarda benimde öyleydi 26+4 um hala bazen düzeni tam oturmamış oluyor
Halime34 EsmanurTorun önceki zamanlara göre hareket var hiç yok değil önceden daha belirgin hissediyorumdum 2 gündür uzanınca falan hissetmeye başladım