Ulviyya İyi akşamlar hanımlar.13+1 haftalık hamileyim 2 gündür karnımın en alt kısmında sert bi şişlik var ağrı yok bi garip hiss ediyorum dokunduğumda bazen ortada bazen sağ tarafda oluyor bilgisi olan varmı?
Vurgen97 Ulviyya O haftalarda benim de öyleydi ağrı sızı yoksa endişelenme bebek orada olduğu için öyle şişlik oluyor daha sonra yukarı çıkmaya başlıyor büyüdükçe yani :)
Ulviyya Vurgen97 teşekkür ederim ben de bebek diye düşünüyordum hiç bir yerde bu konuyla ilgili bir şey bulamadım
Vurgen97 Ulviyya Rica ederim , rahatlamak için kontrolünde doktoruna sor zaten o haftalarda doktor kasıktan bakıyor bebiş orda diye 😊
2bebisannesi Merhaba kızlar bende de sol tarafımda göbeğimin Bi altında sola doğru aynadan bakınca Bi şişlik görülüyor kitle yok de böyle Bi çıkıntı görünüyor karsıdan sizde de mi öyleydi neden olur acaba 5 haftalgm yarın kese için doktora gdcm