5 yaşında kızım var 1.5 yıldır deniyoruz 3 kimyasal geçirdim artık çok yoruldum ve çok istiyorum hergün öğlen namazındna sonra Meryem süresi ve fetih süresi okuyorum 1 kere . Dua ediyorum . Ikı gün oldu geceleri de Teheccüd namazına kalkıyorum bunları deneyen yapan duasına kavuşan oldu mu